آخرین شماره نشریه را میتوانید اینجا ببینید

Saturday, May 26, 2007

سعيد ايزدبخش دانشجوی دانشگاه علامه آزاد شد

«سعيد ايزدبخش»، عضو شوراي مركزي انجمن اسلامي دانشكده روانشناسي دانشگاه علامه طباطبايي آزاد شد.مرتضي اصلاح‌‏چي، دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علامه طباطبايي با اعلام اين خبر به خبرنگار “ايلنا”، گفت: سعيد ايزدبخش كه يكشنبه هفته گذشته يك ساعت پس از ملاقات اعضاي انجمن اسلامي دانشگاه علامه طباطبايي با فراكسيون اقليت مجلس توسط افراد نامعلوم بازداشت شده بود، صبح امروز حوالي ميدان انقلاب آزاد شد.

4 comments:

K said...

16 آذر، جنگ، و چپ در دانشگاه
همانطور که مطلع هستید در رابطه با اعتراضات اخیر دانشجویی مطالب مختلفی منتشر شده از طرف دانشجویان چپ و دانشجویان راست -که تحکیم وحدتی یا مربوط به انجمن های اسلامی هستند- در رابطه با نحوه برگزاری اعتراضاتشون، و مسائل متفاوتی مطرح شده
ادامه در وبلاگ...

Anonymous said...

اعتصاب غذای نمایندگان اعضای شورای عمومی جمعیت ال یاسین در مرقد امام
بنام حقيقت و آزادي

بيانيه شوراي عمومي جمعیت ال یاسین

ما نمایندگان شوراي عمومي جمعیت ال یاسین؛

در اعتراض به دو سال ظلم، بیعدالتی و تحریف در حق استاد ايليا (پيمان فتاحي) و جمعيت ال ياسين؛

در اعتراض به قريب به يك سال زندان انفرادي استاد ايليا كه باعث مشكلات تنفسي جدي براي ايشان شده؛

در اعتراض به ماهها شكنجه و انواع فشارهاي روحي و جسمي بر ايشان ، خانواده ايشان و ديگر همراهانمان در جمعيت ال ياسين ؛

در اعتراض به انواع حملات وتخريبهاي مطبوعاتي و رسانه اي كه اخيرا شدت و گستردگي بيشتري گرفته است؛ از امروز اقدام به اعتصاب غذا میکنیم.

ما اعضاي جمعيت ال ياسين بعد از صدها نامه و درخواست و پيگيريهاي مكرر از مسئولين كشور كه متاسفانه به هيچ اقدام مثبتي منجر نشد، تصميم گرفتيم براي اعلام خواسته مان مبني بر آزادي سريع ايشان، انجام معاينات پزشكي توسط تيم پزشكي مجرب ، آزادي ديگر اعضاي دستگير شده و رسيدگي عادلانه به پرونده اینگونه عمل کنیم.

ما ادامه زنداني بودن استاد ايليا را عملي فاقد هر توجيه حقوقي يا انساني ميدانيم و از مقام معظم رهبري جمهوري اسلامي ایران خواستاريم با آزاد كردن ايشان به اين فضاي مشكوك درباره پرونده ايشان و مشكلات ايجاد شده جسمي در مدت زنداني شان پايان دهند.

ما بر اين درخواست خود مصريم و تحقق ان را حق مسلم خود مي‌دانيم و آن را با اعتصاب غذای خود از تاريخ 19/3/88 به همه اعلام ميكنيم.



یاری از خداوند و پیروزی نزدیک است

جمعي از نمايندگان شوراي عمومي جمعيت ال‌ياسين

Anonymous said...

تعرض نیروهای دایره مذاهب وزارت اطلاعات به اعتصاب کنندگان جمعیت ال یاسین در حرم امام خمینی


گزارشات از آغاز دومین روز اعتصاب غذای جمعیت ال یاسین در مرقد امام در آستانه انتخابات ریاست جمهوری

اعتصاب غذای بیش از دویست نفر از نمایندگان شورای عمومی جمعیت ال یاسین در حالی دومین روز خود را سپری می کند که کمتر از دو روز به انتخابات ریاست جمهوری ایران باقی مانده است. این تجمع که در اعتراض به بیش از دو سال ظلم و بی عدالتی دایره مذاهب ( از نهاد های وابسته به وزارت اطلاعات دولت محمود احمدی نژاد)، درباره جمعیت فرهنگی ال یاسین شکل گرفته، مصرانه اهداف خود را در رابطه با دادخواهی از مقامات خصوصا از مقام رهبری دنبال کرده و تا پایان بخشیدن به یازده ماه حبس انفرادی استاد ایلیا (پیمان فتاحی) - رهبر جمعیت ال یاسین ، ارسال تیم پزشکی برای معاینه کامل وی و رسیدگی عادلانه و قانونی به پرونده این جمعیت دردادگاههای صالحه، به اقدام اعتراض آمیز خود ادامه خواهد داد.

گزارشات از وضع جسمانی اعتصاب کنندگان حاکیست در دومین روز این اعتصاب غذا، مامورین امنیتی حاضر در محل با ممانعت از انتقال پتو به داخل حرم و سردتر کردن محوطه، فشار را بر اعتصاب کنندگان بیشتر کرده و حتی ورود آب و قند را برای بیماران و افراد مسن ممنوع کرده اند. اکثر اعتصاب کنندگان نیز به همین دلیل دچارسردرد و افت فشار و ضعف عمومی و بیحالی شده و نیاز به مداوا پیدا کرده اند.در این میان ۴ نفر نیاز به سرم داشته و یک نفر هم متاسفانه به کما فرو رفته که نیروهای امنیتی از رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی خودداری می کنند. درخواست مذاکره نماینده اعتصاب کنندگان نیز تا کنون با مقاومت نیروهای امنیتی مواجه شده است و تهدید مداوم نیروهای امنیتی به دستگیری شرکت کنندگان، کماکان ادامه دارد.

از سوی دیگر خبر می رسد وزارت ارشاد با همدستی وزارت اطلاعات، طی حکمی تازه به تمام رسانه های و خبرگزاری های داخلی و با تکراراتهام دروغین اقدام علیه امنیت ملی توسط جمعیت ال یاسین، مانع از انعکاس رسانه ای و پوشش مطبوعاتی داخلی این اقدام اعتراض آمیز شده و این اعتراض آرام و عدالتخواهانه را، امنیتی خوانده است.

در گزارشات بعدی خبرهایی از برخورد امنیتی ماموران اطلاعاتی با تجمع آرام اعتصاب کنندگان مقیم حرم امام به اطلاع خواهد رسید.

http://payame-elyasin.blogfa.com

Anonymous said...

سلام به تو دوست عزیز
من از عدالت می گویم، از دادخواهی جوانان غریب ایران می گویم، من از آن آزادی اسیرشده سخن می گویم، من از ایرانِ ویران دم میزنم، من اشک مادران اسیران دربند و شهیدان در راه را می بینم، من از آنسوی دژخیمان آسمان آبی را می بینم،من باروری هزاران برگ را بر درختان زمستان زده می بینم، من میلاد نور را در این سرزمین می بینم... آری من جنبش سبز ایران زمین هستم.
دوست من به وبلاگ من بیا و آخرین اخبار، اشعار، کلیپ ها و ایده ها را در وبلاگ نوپای من ببین. در صورت تمایل این وبلاگ را در وب خودتون هم لینک کنید تا این زمینه ای باشد برای اتحاد و هم بستگی بیشتر... لطفا به من هم در وبلاگم اطلاع دهید تا شما را لینک کنم.
منتظر شما هستم...

www.milade-sabz.blogfa.com